Ευχαριστίες για τις βελτιωτικές εργασίες στην Ιερά Μονή Σέλτσου.
“Με αξιοπρέπεια να βαδίσουμε στο αύριο” το μήνυμα του Απ.Κατσιφάρα στο Περιφερειακό Συμβούλιο.
Τις ευχαριστίες τους απευθύνουν οι Επικεφαλείς των Συνδυασμών για το Επιμελητήριο Άρτας.