Επίκαιρη ερώτηση Γ.Στύλιου για τα προβλήματα του Νοσοκομείου Άρτας.
Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι στη καθαριότητα & την εστίαση.
Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι στη καθαριότητα & σίτιση.
Σε λειτουργία και πάλι ο Αξονικός Τομογράφος του Νοσοκομείου Άρτας.
Παράσταση διαμαρτυρίας στην Επίτροπο από τους Συμβασιούχους εργαζομένους.
Ερωτήματα της ΚΕΔΕ προς τον Υπουργό Εσωτερικών για τους συμβασιούχους
Δημοσιεύτηκε η ρύθμιση για όλους τους συμβασιούχους
“Η κατάσταση με τα σκουπίδια δε πάει άλλο. Έχουμε ευθύνη απέναντι στους πολίτες”
Αποφασισμένοι να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους